Een heerlijke dag vol pannenkoeken en plezier in het Gagelbos!
Wat hebben we op 9 mei genoten van een fantastische dag! Met een gezellige groep kinderen vertrokken we met de bus richting het Gagelbos voor een dag vol spelletjes, plezier en natuurlijk pannenkoeken. Dit leuke uitje werd mede georganiseerd samen met Stichting Jolijt.

De dag begon bij Pancake in the Park, waar de kinderen hun eigen pannenkoeken mochten versieren én lekker opeten. De mooiste creaties kwamen voorbij! Daarna werd er volop gespeeld in de speeltuin.

In de middag gingen we het Gagelbos in voor allerlei spellen en activiteiten.
De kinderen deden enthousiast mee aan zaklopen, twister, sjoelen, mikado en nog veel meer.
Er werd veel gelachen, gerend en aangemoedigd.
Wij willen alle vrijwilligers, donateurs én Stichting Jolijt bedanken voor hun hulp en enthousiasme tijdens deze gezellige dag.
Ook de komende maanden staan er weer leuke uitjes op de planning:
- 6 juni, Walibi Holland (vol)
• 28 augustus, Oud Valkeveen (inschrijving opent binnenkort)
![]()






Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!