ā½ļø Terugblik FC Groningen & Vooruitblik Walibi! š¢
Wat was het weer een belevenis vorige week zaterdag! We zaten met zān allen op de tribune bij FC Groningen – Excelsior. De sfeer zat er goed in, al ging Excelsior er dit keer helaas met de winst vandoor. šļøš„
Maar niet getreurd, want we laten ons hoofd niet hangen! We kijken namelijk alweer uit naar de volgende knaller op de agenda.
š
Noteer in je agenda: Zaterdag 6 juni
Zet je schrap, want dan gaan we naar Walibi Holland! Maak je borst maar nat voor de vetste achtbanen en een dag vol actie en gezelligheid. š”š¦
Meld je snel aan! De plekken vliegen er altijd razendsnel uit, dus zorg dat je er op tijd bij bent voordat de bus vol zit. Op naar de volgende! šāØ






Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!